Rekisteriseloste

Rekisterin nimi

Ruskon Pallo - 67 -Jäsenrekisteri

Rekisterin pitämisen peruste

Henkilötietoja säilötään rekisteriin, jotta tiedetään keitä osallistuu ryhmän toimintaan, miten heidät tavoittaa ja muut tiedot, jotka liittyvät välittömään ryhmän toimintaan.

Henkilötietojen käsittelyn ja rekisterin käyttötarkoitus

Henkilötietoja voidaan käsitellä vain ennalta määriteltyihin käyttötarkoituksiin, jotka ovat seuraavat

Seuran jäsenmäärän seuraaminen

Seuran toiminnan toteuttaminen (esimerkiksi harrasteryhmän toimintaan liittyvä viestintä, ryhmän tapahtumiin tulevat osallistujat)

Sähköinen jäsenviestintä

Analysointi ja tilastointi

Ryhmän toiminnan toteaminen ja kehittäminen

Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja

Nimitiedot

Osoitetiedot

Puhelinnumero

Sähköpostiosoite

Henkilötunnus

Lisäksi tallennettuna voi olla seuraavia tietoja: Tietoja tapahtumiin osallistumisista ja niihin liitetyistä viesteistä, keskustelufoorumille jokaisen itse tallentamiaan tietoja, viesteihin tallennettuja tietoja ja lomakkeilla varta vasten erikseen määriteltyä käyttötarkoitusta varten kysyttyjä tietoja.

Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Jäseniä koskevat tiedot saadaan seuraavista lähteistä

Jäseniltä itseltään heidän ne järjestelmään syöttäminään, sähköpostitse, puhelimitse, lomakkeella tai suullisesti

Ryhmän toimintaan liittyvien kolmansien osapuolten (kuten kilpailuiden järjestäjien) toimesta

Tietojen säilyttämisaika

Tietoja säilytetään niin kauan kuin jäsen kuuluu Ruskon Pallo - 67 Ry

Henkilötietojen käsittelijät

Ryhmän jäsenet on jaoteltu seuraaviin rooleihin

Ylläpitäjät

Jäsenet

Ylläpitäjät voivat käsitellä kaikkia tässä tietosuojaselosteessa kerrottuja jäsentietoja. Muut voivat käsitellä vain osaa niistä.

Tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Tietoja ei siirretä EU:n tai Euroopaan talousalueen ulkopuolelle.

Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Emme myy tai vuokraa jäsenten henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Luovutamme tietoja kolmansille osapuolille vain seuraavissa tapauksissa

Voimme luovuttaa käyttäjän henkilötietoja toimivaltaisten viranomaisten tai muiden tahojen esittämien vaatimusten edellyttämällä, kulloinkin voimassaolevaan lainsäädäntöön perustuvalla, tavalla.

Voimme luovuttaa tietoja tilastollista, tieteellistä tai historiallista tutkimusta varten edellyttäen, että tiedot on muutettu sellaiseen muotoon, että tiedon kohde ei enää ole niistä tunnistettavissa.

Mikäli fuusioimme tai muutoin järjestelemme toimintaamme, käyttäjän henkilötietoja voidaan luovuttaa uuden organisaation sisällä.

Jos osallistumme ryhmänä johonkin tapahtumaan, jossa kysytään sellaisia henkilötietoja, joita meillä on sinusta ja jos osallistut ryhmämme edustajana kyseiseen tapahtumaan, voimme luovuttaa nämä tiedot tapahtuman järjestäjälle.

Rekisteröidyn oikeudet

Olemme sitoutuneita tarjoamaan käyttäjillemme valintoja ja hallintamahdollisuuksia tietosuojaan liittyen. Alla listaamme erilaisia tapoja, joilla käyttäjämme voivat vaikuttaa tietojen keräämiseen ja käsittelyyn.

Tietojen tarkastus- ja oikaisuoikeus

Rekisteröidyllä on oikeus tarkistaa, mitä häntä koskevia tietoja rekisteriin on talletettu. Tämä tapahtuu joko seuran jäsenosiosta niiden tietojen osalta, joita rekisteröity voi nähdä tai tekemällä tarkastuspyyntö tiedoista. Tarkastuspyyntö tulee lähettää kirjallisesti ja allekirjoitettuna osoitteeseen:

Jaakko Söderström

Ruskon Pallo - 67

Aisakuja 1

21290 Rusko

Tarkastuspyynnön voi pyytää myös suullisesti.

Rekisteröidyllä on oikeus vaatia virheellisen tiedon korjaamista ilmoittamalla siitä kirjallisesti edellä mainituille henkilöille.

Oikeus poistaa tiedot

Rekisteröidyllä on oikeus poistaa tiedot, jotka ryhmämme jäsenrekisterissä hänestä ovat. Yksittäisen tiedon voi poistaa jäsenasetuksista. Seuran jäsenenä oleminen vaatii tiettyjen tietojen merkitsemisen liittyessä seuraan-

Muutokset

Kehitämme palvelujamme jatkuvasti ja pidätämme itsellämme oikeuden muuttaa tätä tietosuojaselostetta ilmoittamalla siitä palveluissamme. Muutokset voivat perustua myös lainsäädännön muuttumiseen. Suosittelemme tutustumaan tietosuojaselosteen sisältöön säännöllisesti.